Pengar
Jag vill återigen tacka till alla fina konton jag börjat följa på senaste dagarna då jag fått en massa inpiration av er underbara människor. Samt är jag så glad över att jag ser att det är så många som jobbar och kämpar med dessa viktiga frågor som miljö, sparande och hälsa osv.
 
Och på tal om sparande så har jag lagt ut en massa saker på tradera som bara ligger och skräpar som jag inte har haft någon användning för. Nu på kvällskvisten så räknade jag ihop vad jag tjänat på saker som jag lagt ut de senaste dagarna och det resulterade i hitills 600 kronor. Från ingenstans. Som jag då för över till appen Dreams. De pengarna tänker jag att jag ska använda till när det är dags för semester. Eller om det skulle vara så att det sker nån extra utgift som man inte har räknat med. Och det tycker jag verkligen känns roligt. Plus att folk kan få glädje av mina saker som jag tröttnat på utan att de behöver springa till en butik för att köpa nya och för en billigare peng. Plus att miljön blir glad! 
 
Så, vill vamt rekommendera både Tradera och appen Dreams. Man blir så taggad till att spara och när man får in pengar så det blir som en rolig grej! jätte kul faktiskt. 
 
Håller ni med? 
 
Nu ska jag sova. Hör snart igen. Kram.